【強強做到嘢﹗】香香:我覺得佢好偉大

    藝人岑麗香(香香)出席彩妝品牌開幕活動,笑言無論自己素顏或化妝的樣子老公都要喜歡,認為兩者都喜歡便「冇得輸」。而香香表示剛拍完無綫劇《溏心風暴3》,現正拍攝新劇《果欄中的江湖大嫂》,認為到外景拍攝雖然很熱,但跟一眾演員拍攝得很開心。

    香香分享在拍攝時所遇到的難處,她在劇中飾演一名老師,需要用中文教導小朋友:「呢套係現代劇都好啲,如果古裝仲難。入面有句對白『玉不琢,不成器』,我仲以為係『琢』豬肉咁解。(有冇練咬字?)學緊,其他演員都好好,始終我中文係有限公司,佢哋會講一次我聽,再自己發音。(有冇跟黃光亮學粗口?)聽就聽得多,但講就未到嗰個Level。」

    此外,香香更Sweet爆表示老公會一早送她出門口拍劇:「雖然拍劇好忙拍到2、3點,然後6、7點就出門口。但佢都會送我返工,我覺得佢好偉大,咁唔好意思問㗎嘛!我都會珍惜嗰半個鐘頭,好開心。」

    (東方日報)

    SHARE