【梁家輝最後都係批准】靚女細孖Chloe入娛圈

    今年59歲嘅影帝梁家輝,同老婆江嘉年早年生咗對孖女,大孖Nikkie(梁靜禧)同細孖Chloe(梁穎晨)今年已經25歲,慣咗外國讀書生活嘅佢哋,不時喺IG貼火辣比堅尼相,身材好樣夠索,加上星二代光環,就算唔入行,都已經受外界高度關注。

    一直有報道指孖女讀完書後,有意步老竇後塵加入娛圈,近年二人亦不時被邀出席活動,但講到話要瞓身入行,就始終過唔到嚴父一關,梁家輝就曾經講過:「完全冇考慮過!都冇聽過佢哋想唱歌拍戲!」斬釘截鐵毫無轉彎餘地。

    不過一直處心積累誓要入娛圈嘅細孖Chloe,近日終於突破老竇嘅防線,早前處女下海接拍時代廣場廣告宣傳短片《二人前後》,戲入面同翟威廉做情侶。

    不過,今日就有報道指,即使對阿女開咗綠燈,但喺圈中人脈甚廣嘅家輝,就講明唔會插手幫Chloe,亦開出家規,唔准阿女簽死一間公司,諗住佢貪新鮮玩吓就算。

    而同Chloe合作嘅翟威廉回應傳媒時就話:「同佢合作愉快,佢樣子清純,人好nice,大家合作好開心」。

    (蘋果日報)

    SHARE