【產後四個月!】吳若希修身大成功 回復最佳狀態

    吳若希(Jinny)到將軍澳電視城為薛家燕、黎小田主持的節目《流行經典50年》錄影。Jinny接受訪問,表示將在節目獻唱其作品《越難越愛》以及《眼淚的秘密》。

    有指她被師妹菊梓喬搶去星夢一姐地位,問到是否藉機會收復失地,她笑說:「公司簽佢之前我都讚佢把聲好聽架!(擔心失去地位?)唔會,我成日都話我係阿妹嚟,我都成日叫老闆(何哲圖)幫我講清楚呀。」

    Jinny表示:「我身份唔同咗,有時同事會向我請教有關媽咪嘅嘢。啲同事笑我一返嚟放低個袋就咩都唔理,係屋企照顧人多,依家重拾工作,我都想畀人照顧番呀!」

    講到Jinny已成功收身,她笑說:「我都覺幾快喎!頭兩個月都有做運動,依家囡囡都四個月,可能係自然瘦。」

    問到係唔係因為餵母乳,Jinny就表示:「都有,但都開始停奶,可能自己都出返嚟做嘢啦!」

    Jinny表示剛收到兩首新歌Demo:「之前我都公開搵過Wyman,今次係老闆幫手搵,佢會幫其中一首填詞,大概要再個半月先收到歌詞。冇壓力架!唔使急,我可以等架!」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE