【咁著係因為單文柔?】陳展鵬:各花入各眼

    陳展鵬同龔嘉欣噚晚喺中環出席一間酒吧活動,陳展鵬着咗件黑色通窿外套襯黑色衫嚟,本來冇乜特別,但特別在,呢件外套,早前陳生接受周刊訪問時,係著住佢。

    不過,嗰次陳展鵬激好多,喺黑色通窿外套下襯白色背心,瓊姐都忍唔住為佢開post,話陳展鵬呢個look,營造體毛濃密嘅效果,搞到人好似置身喺千禧年代嘅羅湖夜場,時裝觸覺敏銳。講來講去,都係嗰句,即使陳展鵬依家喺無綫紅到發紫,但佢陣亞視除,不滅。

    有網民笑言 :「MK味娘味用天拿水都拿唔走」、「的確好大陣味 等你話佢ok靚仔」咁陳展鵬當然都有睇呢個post啦,噚晚問番佢呢件事,佢話:「我都唔知今年服飾係點,可能呢個品牌鍾意vintage,或者覺得唔好睇,所以我今次再着一次,每個人有唔同喜好,唔會一窩峰跟潮流。」咁,你認同自己品味嗎?陳展鵬就話各花入各眼:「潮流要慢慢浸淫,我聽Wyman(黃偉文)講過,做任何嘢盡量唔可以錯,着衫可以錯,因為着錯衫可以着其他嘢,可以改,演員出嚟做嘢,都要鑽研服飾,與時並進吓。」

    女朋友會唔會幫佢襯衫,佢說:「都會嘅,唔單止女朋友,媽咪都會幫吓眼,我媽咪審美眼光都好好,出街前有時間,會叫佢望一望。」其實單文柔咪就係佢形象顧問囉,之前有周刊講係單文柔主動抄陳展鵬牌、發短訊、自薦做形象指導。單文柔讀過IVE設計,之後去咗英國讀時裝設計學士,至於呢件通窿黑色外套係咪單文柔手筆呢?

    展鵬又話近10年冇去過夜場,細個都會同朋友嚟玩吓,不過就講到自己成晚都係企,冇乜艷遇發生過。記者話佢着黑色裝束似夜蒲戰衣,佢就話:「黑色感覺上似出嚟蒲,平時玩都會低調啲,扮下戴帽、口罩tee。」

    (蘋果日報)

    SHARE