【低調簽字結婚﹗】關心妍、陳明恩夫婦… 到場送祝福

    為了做個靚新娘,她透露之前積極減肥及做facial,在四個月內瘦了6kg(13.2磅),靚靚出嫁﹗

    有「翻版謝安琪」之稱、由馬來西亞來港發展的歌手龔柯允(Karen),今日與香港髮型師男友Adam於尖沙咀文化中心簽字結婚,不少圈中好友到場送上祝福,包括關心妍、雨僑與男友羅力威、譚嘉儀、劉威煌、陳明恩夫婦及何弘軒等。Karen與Adam在交換戒指及簽字時,都顯得有點緊張,而在讀誓詞時,Karen更有點眼紅紅,但她很快平復心情,並進行拋花球環節,最後由譚嘉儀搶得花球。

    受訪時,Karen坦言事前沒有想過會如此緊張:「我覺得唔使表演,唔使準備太多,只要扮到靚靚同埋讀誓詞,冇咩咁難,結果一見到個結婚主持人,我個心就開始跳,又想去廁所咁,個心好混亂,我連筆都調轉嚟簽,亦都有感動位想喊,但都忍住,因為想keep住今日個妝都靚。」她又爆老公非常緊張:「交換戒指時都驚會左右不分,所以我都有提佢左手係邊隻。」為了做個靚新娘,Karen透露之前有積極減肥及做facial,她在四個月內瘦了6kg(13.2磅):「有減澱粉質,同埋晚晚做sit up同跑步,用天然方式去減肥,好有動力,覺得今日要最好狀態,自己出碟都冇咁大動力,會hea住,結婚就會出盡力,依家都好滿意!」

    問到何時會補辦婚禮或擺酒?Karen坦言未定,希望明年可在港擺酒:「到時可以正式請返馬來西亞屋企人同親戚嚟,不過馬來西亞嗰度就已經定咗,5月19號會喺我家鄉納閩島擺酒。」至於婚紗相,她指希望在香港拍攝:「我係外國人,我好鍾意香港,所以一定要喺度影,老公係香港人,我覺得個文化差異好得意,希望將香港嘅文化留喺相入面。」提到與老公生活上的文化差異,她笑謂:「例如食飯會擺啲水喺度,佢會攞嚟洗餐具,我會攞嚟飲。同埋我笑得好大聲,我喺佢公司一笑,佢成間公司都聽到,拍咗拖好耐佢先同我講番,問我係咪個個歌手都笑得咁大聲。」而Karen坦言會在推出新碟後,才開始計劃可會生B:「我都想繼續唱歌,仲未放棄,老公好支持我,我都支持佢做想做嘅嘢,唔想大家有遺憾。」至於可會去度蜜月?她指仍未決定好地點:「可能去個細旅行先,擺完酒再去個大旅行,其實都係搵個藉口去旅行。」

    (東方日報)

    SHARE