【Sofia返學啦!】梁詠琪:我唔會阻止佢嘅創造力

    梁詠琪(GiGi)、趙增熹同鄺美雲今日喺銅鑼灣出席「水月玲瓏」鋼琴拍賣發佈會,為內地心患嘅兒童籌款,GiGi現場同趙增熹演出《花火》一曲,GiGi話:「希望拍賣到800萬,阿熹一個月前叫我出席,我覺得好有意義,今次係義務。」

    GiGi話囡囡Sofia屋企都有個BB琴,問佢囡囡係咪好有表演天份?GiGi話:「佢有見我彈琴作曲,都有興趣唱歌跳舞,好似上咗鏈咁,我唔會阻止佢嘅創造力,由佢扭身扭勢。」

    GiGi話囡囡已經開始讀學前班,仲話佢好鍾意學校生活,自己同老公都因為囡囡返咗學唔捨得,GiGi除咗要習慣早睡早起陪女返學,仲會經常同老師聯繫,update返囡囡喺學校情況。

    GiGi又話未知嚟緊仲有冇合作機會,問到仲有冇邊個舊拍檔想再次合作?GiGi諗都唔使諗就話:「華仔,喺我演藝生涯同佢合作咗3部電影,打麻雀嗰套好多人談論,我一出道就同佢合作,佢係我嘅lucky star。」

    SHARE