【買戒指送Apple】陳山聰親自回應婚訊:係啊…

    40歲嘅陳山聰曾經因為一段婚姻,又同豪門千金拍過拖,最後分手後賠上事業、金錢、愛情同形象,淪為四失聰,不過識咗做美容顧問女友Apple,喺女友嘅支持下,重新起步,日前有周刊直擊陳山聰靜雞雞去咗買求婚戒指,打算明年初完成手頭工作後,就飛去外地旅行結婚。

    陳山聰今日喺紅磡出席活動,講到買戒指呢件事,佢話:「係呀,其實係睇戒指,而唔係買戒指,我o依家先知鑽戒真係好貴,所以我o依家要睇吓自己儲幾多錢先夠。」不過講到婚期,陳山聰話大家未決定,應該唔會好耐,總之有消息會通知大家!下個月9號係胡定欣嘅生日,唔知陳山聰又有冇諗住俾乜嘢驚喜呢?佢就話:「睇吓佢會唔會搞party先喇,會唔會介紹男仔俾佢?佢咁老,唔使介紹喇,冇喇,講笑啫!」定欣就話生日會同啲姊妹一齊慶祝,佢仲話:「唔好成話我要搵男友,講到我都唔想搵喇!」

    (蘋果日報)

    SHARE