【5歲靚囡囡有長腿】王浩信:我慢慢都變成怪獸家長

    藝人王浩信於金鐘出席髮型屋開張活動,髮型屋與一位設計師合作,他得知後立即問對方有沒有興趣與演員合作,他說:「我以前都係讀design嘅!(囡囡遺傳你設計天分?)有,佢依家開咗學,不過佢不嬲都鍾意畫畫,有時就係我畫畫,佢上色,我哋都係咁樣溝通!」

    他又笑指囡囡遺傳了他的特質,就是擁有一雙長腿:「有好有唔好啦,唔好嘅就係怕佢跟人走囉,依家都已經開始驚啦!(接受唔到個女拍拖?)我都後生過,以前都享受呢種拍拖感覺,呢種心態明白嘅,但係始終都唔捨得囉!」

    談到太太陳自瑤(YoYo)最近到內地拍攝劇集,他表示對方剛回港,由於囡囡已經k3,兩公婆忙於準備囡囡升小學的事,他說:「要準備啲profile同埋興趣班,我慢慢都變成怪獸家長!(YoYo返香港囡囡會黐佢多啲?)唔係喎!不過我會好珍惜呢個月,十月又要開劇啦,今次會辛苦啲要打拳,希望唔使受傷!」

    (on.cc東網)

    SHARE