【揀喺養和生 】B囡「棉花糖」出世啦~

    陳曼娜(Manna)女兒鄭祖兒(Joie)去年跟上市公司董事Dicky結婚,Joie上月26日誕下千金Kaelyn Tsoi,花名「棉花糖」,今日Manna姐興奮話:「好開心,第一個孫女,26號係預產期,25號醫生話要催生,就係26號預產期生,我女婿book咗養和,係一間最大最靚嘅套房,好多朋友嚟探佢,入面好似五星級酒店咁。」

    Manna姐話o依家嘅醫院設備好,同佢以前生女大不同,所以Joie生產好順利:「佢做無痛分娩,15分鐘就生咗出來,醫生仲俾我入去睇,我仲有拍片呀!呢個係一個好歷史性一刻。」

    Manna婆婆第一件送俾孫女嘅禮物,就係兩部車:「之前睇新聞話個爸爸抱B揸車發生意外,我即刻買咗個坐位俾佢放車,又買咗一部BB車俾孫女。」

    Manna姐仲大爆Joie同Dicky已經計劃生第二個:「我就梗係希望可以三年抱兩,最好就打孖來。」

    (蘋果日報)

    SHARE