【再談離婚眼濕濕】安祖蓮娜:我唔享受單身

    42歲荷里活一姐安祖蓮娜祖莉日前在洛杉磯受訪宣傳執導作《First They Killed My Father》。

    安祖蓮娜祖莉再談同畢彼特離婚一事,眼濕濕咁話:「我唔享受單身,唔係我想咁(離婚)。」

    安祖蓮娜日前喺比華利山酒店受訪,好耐冇坐定定接受記者訪問谷新片嘅佢坦言:「今次係我相隔好耐第一次再咁做(受訪),實在唔容易。今次我有啲怕醜,因為我內心唔似以前咁堅強。」

    再談同畢佬離婚一事,安祖蓮娜忍唔住眼濕濕:「一直都好困難,(離婚)完全冇好處,只有困難。」

    至於仔女近況如何,安祖蓮娜就話:「佢哋好好,一直互相支持,某程度上是我前所未見過的。看到佢哋如何彼此幫助,大哥哥照顧小朋友,一齊幫咗我好多。今次真係令佢哋找到自我,找到屬於自己嘅聲音。」

    被問到點睇未來的自己時,安祖蓮娜就話:「10年前嘅我唔會想到自己的家庭生活、婚姻及事業會是今天的情況,現在於這個年齡,我只想身體健康。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE