【喊住認分居冇耐…】陳貝兒重出江湖:我仲未到deadline

    前有線主播陳貝兒(Janis)驚爆同結婚6年嘅商人黃國棟離婚,日前出席活動時直認二人已分居,仲講到喊晒口。

    陳貝兒喺新節目《嫁到這世界邊端》中,被指觸景傷情,諗起自己感情事,就忍唔住喺鏡頭前爆喊。但其實節目亦有溫情一面,貝兒仲邂逅一名小鮮肉添。陳貝兒喺分居期間,隨製隊去丹麥哥本哈根,訪問港女Perla,佢透過網戀,越洋嫁畀丹麥男Jasper,婚後生咗4歲半混血小鮮肉Andreas。

    Perla話囝囝性格內向,只講丹麥話,雖然同陳貝兒雞同鴨講,但身體語言打破佢哋年齡隔膜。Andreas喺四日內勁黐陳貝兒,仲讚佢係「仙女姐姐」,陳貝兒返港後,仍有同Andreas拍片傳情。而Perla日前喺facebook貼文爆Andreas突然好掛住陳貝兒,童言無忌問媽咪:「我真係好掛住佢呀,我可以點做?」Perla就o氹囝囝遲啲返港探姐姐。

    陳貝兒日前接受傳媒訪問時,笑言向來好有小朋友緣,佢話:「我男女通殺,反而成年人就要培養吓。我同Andreas相處四日,佢好跟我,成日拖住我,我走時佢又送我出機場,仲話唔捨得我走。基本上佢講丹麥話,我同佢溝通唔到,都係hug同kiss。」問到現實中可唔可以接受姊弟戀?佢話:「睇緣份,年齡唔係問題,要大家溝通到。(會唔會學Perla透過社交網覓第二春?)我仲未到deadline,我啱啱先重出江湖,可以觀望吓巿場先,我對愛情仲有憧憬同勇氣㗎。」貝兒直言現在仍未ready接受新一段感情,靜待下一段緣份,先享受一個人生活。

    (蘋果日報)

    SHARE