【預產期係十月尾】杏兒仲有另一件事要宣布﹗

    仲早過杏兒自己個BB出世﹗

    由藝人胡杏兒創立的婚紗品牌舉行時裝騷,腹大便便的杏兒穿上粗高跟鞋配拖尾長裙示人,她表示今次是第二度舉行時裝騷,比上次大型得多,可招待500名賓客。問會否感到很大壓力?她回答:「唔會,只係大家都話我大肚仲咁操勞,但冇辦法,每年都要搞。(老公有冇詐型?)有少少啦!佢怕我操勞。」

    杏兒還有另一件事要宣布,就是婚紗品牌會在上海開分店:「十月中會開店試業,我唔會飛過去喇,我預產期係十月尾,上海嘅『BB』仲早過我自己個BB出世。等我生咗,收埋身先搞grand opening(開幕禮)。(忙完今晚就停工休息?)唔係,仲要拍廣告,唔會好辛苦。(之前你上載喺上海食小籠包照片,係咪好好胃口?)依家好番,最初胃口好差仲瘦咗,依家肥咗20磅。(知道BB性別未?)未知,因為有啲長輩喺英國未返嚟,所以叫醫生唔好講住,一次過先公布。BB好百厭,成日打斛斗。(買晒BB嘢未?)未,唔想封塵。(會唔會叫品牌設計BB衫?)設計咗啲衫畀我先,因為大肚衫好難買。」

    (蘋果日報)

    SHARE