【做爸爸食詐糊】Bob有經驗:介紹中醫畀佢調理身體

    林敏驄、林盛斌(Bob)同蔡瀚億(BabyJohn)、張繼聰同鄭欣宜等,今日出席旺角hmv旗艦店開幕,有傳BabyJohn太太懷孕,佢話:「唔係嘅,如果有好消息,一定同大家分享。」佢強調兩公婆健康狀況冇問題,至於生BB就順其自然。

    BabyJohn話自己大部份時間喺大陸工作,佢話:「喺香港放工回家,太太都瞓着咗,我起身佢都返咗工。我唔心急,身邊有小朋友嘅朋友都介紹我秘笈。」BabyJohn笑言身為「繁殖學會會長」嘅Bob同張繼聰已為人父,佢哋都畀咗好多意見畀BabyJohn,佢話:「我哋順其自然。」

    「繁殖學會會長」嘅Bob就話:「多謝畀美譽我,家中多咗小朋友真係開心咗,三個女放學返嚟攬住細佬。」Bob話最初睇到報道話BabyJohn太太有咗,佢第一時間恭喜,但原來「食詐糊」,Bob話:「我就介紹中醫畀佢調理身體。」醫師係「生仔聖手」嗎? Bob話:「我生女多。」

    張繼聰就話:「屋企如果有小朋友,爹哋做嘢有動力。」張繼聰嘅貼士係最緊要多啲留香港,佢話:「同太太見面少都難啲,要保持心境年青,三十多、四十歲標尾會比較難,但十幾歲突然無啦啦有咗。」

    張繼聰同Bob笑言叫BabyJohn可以試着校服同靜嘅地方,唔好畀爹哋媽咪聽到 。同場欣宜話佢間餅店中秋節預計生產一萬盒月餅,所以忙趕貨,過節都陪唔到爹哋鄭少秋,欣宜話:「我成副心機同銀行積蓄都投入賣餅,希望老闆可以畀間店佢賣餅。」

    (蘋果日報)

    SHARE