【無懼被指女尊男卑】靚靚Chilam結婚16年仲係咁恩愛:我無買錯呢隻藍籌

    袁詠儀(靚靚)和老公張智霖(Chilam)結婚16載,是圈中公認的恩愛夫妻,靚靚接受奇妙電視《天下第一Friend》節目訪問時,被問到如何將感情保鮮?她說:「至緊要別覺得理所當然,如果對方要變,肯定自己都有問題,所以要積極求進步,不要做一個被嫌棄的人。」

     

    當年Chilam和靚靚拍拖,被指「女尊男卑」,靚靚說:「以前我也經常聽到,但我記得有句說話,莫欺少年窮,每個少年都有他的機會,現在證明我無買錯這隻藍籌﹗」

    靚靚最近少了工作,原來與囝囝「魔童」有關:「年初拍完內地節目後,魔童不知為何變得好黐身,經常問我們在哪兒﹑幾時回家,所以Chilam叫我不要工作,陪多些兒子。」Chilam負責掙錢養家,靚靚負責陪囝囝,財政如何分配?靚靚笑謂:「我們財政好獨立,獨立到我好少用自己的錢。」

     

    其實除咗靚靚Chilam,圈中仲有幾對都係當初不被看好但修成正果嘅恩愛夫妻。

    1. 謝安琪 X 張繼聰

    謝安琪一入行就唱出不少街知巷聞的歌曲,奪得多個樂壇新人獎,相反張繼聰成績未見起色,但二人突然奉子成婚,事業差距一時成為熱話。之後Kay再憑《囍帖街》榮升小天后;直至張繼聰憑著《老表,你好嘢!》開始彈起,其幽默演出深入民心,愈撈愈掂!而兩人結婚多年一直都係咁恩愛,不時喺網上放下閃咁。

    2. 楊怡 X 羅仲謙

    楊怡和羅仲謙因拍攝《On Call 36小時》而撻著,楊怡在不少劇中擔正女主角,而男方近年來成績漸見起色,頻頻接Job。雖然早前似乎有很多人都不太看好這段關係,但謙謙曾明言兩人之間最重要是溝通,思想步伐一致。仲成日放閃勁痴纏~

    3. 關詠荷 X 張家輝

    關詠荷當年是TVB當家花旦,是收視的保證,雖然當時的張家輝憑《天地豪情》為人熟識,但遠遠不及關詠荷,但關詠荷甘願做張家輝背後的女人,相夫教女。不過家輝轉拍電影後,片約不斷,先後憑《証人》和《激戰》獲得影帝殊榮,成績有目共暏。

    4. 蔡少芬 X 張晉

    港姐蔡少芬早已成為TVB花旦,知名度甚高;老公張晉做替身出身,身份懸殊。婚後二人不時在微博曬恩愛,愛情無關身份地位,只要真心相愛就能一同面對解決困難。

    唔知大家最鐘意邊對呢?

    (明報 / Instagram)

    SHARE