【大囝勁鬼馬﹗】周汶錡:俾佢笑死我………

      

    周汶錡(Kathy)、陳小韻、楊張新悅、Rosemary、Amanda S.今晚齊到中環出席時裝活動,Kathy以Deep v真空上陣襯西裝到場,佢話自己都鍾意中性有型嘅打扮,問到囝囝有冇讚佢?佢就話:「都有㗎,尤其我搽紅色唇膏,就會停低唔做其他嘢。望實我,要我抱抱同埋錫佢。佢(囝囝)仲會學我咁化妝,識得夾眼睫毛,仲會用粉撲撲吓塊面,不過唇膏我就唔會俾佢學嘅!因為唇膏就係女仔用嘅。跟住佢(囝囝)就會話I’m a girl,俾佢笑死我,仲話要學媽咪。」提到大仔已經26個月,問Kathy大仔會唔會對佢打扮有意見?佢話:「換衫一定會閂門,唔係俾佢發現就會搞搞震,同埋佢o依家成日唔俾我出去,會扭計唔俾我出門口。」

    樂基兒最近再婚,Kathy就話一定要恭喜佢,如果佢想生BB一定可以俾到意見佢㖭!至於翁為德嘅老公鄒兆龍疑出軌一事,Kathy就話:「最近唔得閒睇啲八卦嘢,因為湊仔好攰,細仔又有病,但都識翁為德,之前生大仔時,咁啱佢嚟咗香港,都有見面,因為佢o依家住喺美國,又有三個小朋友,媽咪真係唔易做,相信感情生活唔需要我哋擔心,佢哋自己會處理。」問到佢點樣維繫夫妻間嘅感情?Kathy話:「有時都要誘惑吓個老公嘅!」

    (蘋果日報)

    SHARE