【食得肉多就生仔﹖】幾多歲生、咩月份生都會有影響﹖﹗

    坊間經常都流傳,生仔定生女同飲食有好大關係。台灣藝人林可彤就表示,去年11月佢同老公去阿根廷玩,於當地食咗好多羊肉、牛肉,因此佢老公推測,都喺因為食得太多肉,所以就生男B,佢仲話:「真的很怕生不到女兒耶,那下一胎多吃菜嘛。」

    而香港嘅代表,葉翠翠就話,自己想生女,而老公就想生仔,佢自己就偏向相信多食鹼性食物會生囝,好似南瓜籽、菠菜、茄子咁,而食酸性食物就會生囡,所以佢一直都食好多魚、乳酪同飯,而佢老公有段期間就幾乎變咗素食者。最後,以上兩位都喺生咗仔… 食得肉多就生仔﹖食得菜多就生女﹖好似唔多準喎… 不過﹗

    又有講法指,原來生仔定生女,有可能喺取決於女人幾多歲大肚同喺咩月份受孕生BB?﹗網上流傳一張圖表,當中列出女人喺唔同年齡懷孕、唔同月份生BB… 原來有一套定律﹗例如24歲嘅女人喺一月受孕會喺生仔、30歲嘅女人喺六月受孕會喺生女、40歲嘅女人喺9月受孕就會喺生仔……

    據指,該圖表係喺大約700年前流傳至今,亦有指其實係喺清朝流傳下來,仲有指,有台灣醫院試過做相關統計,發現該圖表命中率非常高﹖﹗唔知各位媽媽又中唔中﹖不妨對下個表睇下佢喺咪真喺咁準﹖

    (自由時報 / 蘋果日報)

    SHARE