【離婚兩年、宣布復合】薛之謙:那就再愛一次吧

    薛之謙2009年與模特兒高磊鑫傳出緋聞,三年後二人正式結婚,可惜呢段婚姻只維持咗三年時間,最終2015年離婚收場。

    不過,薛之謙凌晨就喺社交網站上載咗一男一女影子嘅相片,仲留言話:「我記得……你跟我時……我一無所有……我不想再尋覓了……請讓我給你所有……反正我們也不再年輕了……那就再愛一次吧……」

    高磊鑫亦有發微博,寫下:「多少淺淺淡淡的轉身,是旁人看不懂的情深…那麼,餘生請對我好一點。」

    原來二人透過社交網公開復合消息,搞到好多粉絲都戥佢哋開心兼送上祝福。

    當年薛之謙與高磊鑫離婚,兩個人都沒有講明係咩原因,不過薛之謙就叫外界唔好攻擊佢太太。

    薛之謙2006年出道,憑一首《認真的雪》而打響名堂,可惜當時紅歌唔紅人,佢曾經搞過火鍋生意,又成日喺微博上載有趣話題,因而令到佢人氣急升,最後他憑一曲《演員》唱紅歌唱事業。

    (on.cc 東網)

     

    SHARE