【廝守一世】鄧達智與醫生男友婚照曝光

    香港著名時裝設計師鄧達智於今年7月宣布「出櫃」,並與醫生男友陳梓欣(Clement)在港擺酒結婚。
    由於香港同性婚姻未合法,故兩人只是儀式上辦婚宴,但不會有任何傳統習俗。

    今年四月,鄧達智和男友去西班牙旅行時,特地各自分開了兩個多星期,去思考大家的關係,經過西班牙聖雅各苦路行的沉思,兩個多星期後,二人相約在馬德里匯合,鄧達智決定與Clement廝守一世,Clement其後在FB上貼文:「謝謝你在世界角落找到我。」

    宣布「出櫃」後,二人面臨不少壓力,鄧達智親細佬因為咁而不再同佢聯絡,幸好亦有妹妹傳來支持的訊息。

    原來兩人上周已抽空到影樓拍了一輯婚照,兩人的婚照由香港著名攝影師Ringo Tang操刀,在影樓拍攝。

    鄧達智說:「其實我哋冇諗過影婚照,唔搞咁多嘢,係Ringo話送畀我哋嘅結婚禮物,嗰日我哋着咗西裝,另一套着短褲,影咗兩個鐘。我Ok,Clement就緊張啲,我帶住佢,佢好唔慣對鏡頭。」

    相中兩人頭貼頭,並勾手指尾,非常恩愛。

    (來源:on.cc 東網)

     

    SHARE