【收鑽戒接受「求婚」】眾星齊賀胡定欣牛一!

    藝人胡杏兒、胡定欣、姚子羚、黃智雯、李施嬅和胡蓓蔚六位「胡說八道會」好姊妹齊集中環出席無綫節目《胡說八道真情假期》。她們都是以紅色裝服示人,以昨日(9日)36歲生日的壽星女胡定欣最為性感,而姚子羚的露背裙和李施嬅的低胸裙亦非常搶眼。

    席間,胡蓓蔚就突然拿出巨鑽戒指向胡定欣「求婚」,更向對方講出愛的宣言:「你願唔願意嫁畀我哋呢班好姊妹做一世靈魂Partner?」搞到胡定欣爆喊勁抹眼淚:「我好願意!」

    而其他姊妹亦齊聲高呼:「我都願意!」胡蓓蔚就補充指一班好姊妹都希望胡定欣身體健康,更希望對方不久將來會有真命天子向她求婚。

    胡蓓蔚為胡定欣戴上鑽戒後,胡定欣便既興奮又激動地講感想,她邊忍眼淚邊說:「你哋畀我嘅嘢實在太多,我哋六個相信就算今日有冇呢隻戒指都好,我哋嘅感情都係會一輩子到老。」

    她更指這次澳洲之旅令她們感情昇華,眾人返港後亦不時翻睇照片回味美好時光:「我哋比以前分享更多,依家唔係朋友、姊妹咁簡單,係一家人,希望投胎到下一世,係唔係做人都好,都可以喺埋一齊。」搞到黃智雯都眼泛淚光。

    而同樣眼濕濕的姚子羚亦推出四個生日蛋糕及送上印有眾人肖像的曲奇餅,為胡定欣送上驚喜。

    之後昨晚大班好友更在酒店舉行六十年代主題的懷舊主題派對,為「Dry爆」壽星女慶生。定欣完成記者會後,則先到附近髮型屋整頭扮靚再換紫色晚裝,約七時許便到酒店。

    雖然未有真命天子現身,但定欣卻得三名猛男袁偉豪﹑陳山聰和單立文到賀,問到送了甚麼禮物?袁偉豪笑說:「我咪帶咗自己嚟囉!(點慶祝?)都係食飯啦!」

    而另外兩位姊妹胡杏兒和胡蓓蔚則帶了兩袋禮物到賀,未有受訪。準備了香薰肥皂作禮物的林夏薇及忙於開工的梁烈唯,亦於較晚時間到賀。

    (on.cc東網)

    SHARE