【周杰再翻舊帳】向林心如還擊 :人家就是聖女嗎?

    林心如早年喺台灣綜藝節目《康熙來了》中爆料指有次喺內地同一名男演員拍吻戲,點知對方想將條脷伸入佢嘴裏,當時節目一出,網友已經將矛頭直指曾經同佢合作過《還珠格格》嘅大陸演員周杰!

    相隔多年後,周杰竟然喺9月6號晚於微博發文否認傳聞,仲話如果係真強行舌吻某人,點解對方唔當場抗議?

    隔咗冇幾耐後,林心如工作室就喺微博留言:「品行自在人心,多說無益。」疑似回應呢件事。

    隔咗幾日,周杰今日又喺微博發文提番件事,佢分享一篇名為「周杰微博公開懟林心如,到底他們誰在說謊?」嘅文章,呢篇文章嘅內容可以話係一面倒撐周杰,又讚佢演技好之類,周杰睇完篇文章後留言話自己「淚奔」。

    「為什麼你都知道,為什麼還有你這樣清醒的人幫我說話,為什麼這麼簡單的道理都有人犯傻?那些腦殘的人們啊你們想過嗎,在她們的網路上有沒有人像你們這樣的人替我們說話的啊?難道我們就是流氓混蛋人家就是聖女嗎?她們養活過你嗎?」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE