【卓林輟學離家】吳綺莉無奈:個心係連住…


    吳綺莉(Elaine)與女兒卓林今年年初因交友問題,關係再度緊張。事後Elaine哭求卓林回家,卓林回家後更指沒嬲過Elaine。近日有報道指二人關係再起變化,卓林已輟學離家,沒與Elaine同住。


    據知卓林現與同性密友同居,Elaine回應指:「其實佢冇喺屋企住一段時間,我同佢一直有保持聯絡。佢11月就18歲,都好大個,唔可以吓吓都管住晒。」對於女兒輟學,Elaine亦抱開放態度:「學習唔一定要返學嘅,佢有同我講佢依家教小朋友普通話,咁呢種都係一種生活體驗嚟,主動去工作係好事嚟,總好過溫室生活。」


    Elaine稱有向女兒提供基本開支,指女兒也應要學習如何自己生活。面對女兒決心離家,Elaine作為母親只能無奈接受,強調家中大門永遠為女兒而開:「鍾意幾時返就幾時返,阿媽我永遠都會歡迎。我哋都有聯絡嘅,又生活喺同一天空下,個心係連住嘅,惟有當佢去咗生活體驗。」


    Elaine不時會在社交網上載舊照,早前就貼出卓林的童年照並寫道:「當有一天您發現人都是一樣的時候,您要學懂感恩。媽媽說的話,我也在學習。

    (on.cc)

    SHARE