【5個月大囝囝…】楊愛瑾:冇人信我

    藝人楊愛瑾(Miki)與老公永安太子爺郭永淳出席皮具品牌活動,郭永淳不願接受訪問,而Miki就表示老公因為怕醜,面對鏡頭好緊張:「佢好少可同我一齊出席公開場合,今次又有多朋友喺度。頭先影相佢都好唔自然,一路影一路不自覺拍我背脊。」問到怎樣處理嬸嬸秦萍的身後事,她說:「其實都交畀屋企人處理,詳情唔方便講。(嬸嬸畀你印象點?)都好少機會見到佢,印象中見過一至兩次,反而同佢啲仔女會見得比較多。睇番佢後生啲相覺得佢好靚,又好好人,通常見面都係一大班親戚,未有好深入傾偈。」

    Miki發現五個月大兒子Luken喜歡音樂:「有次同側田食飯,佢帶咗支結他唱歌。嗰時仔仔一路聽歌一路笑,好似打拍子咁,所以嚟緊側田演唱會,我都想帶埋仔仔去,但驚嘈到仔仔耳仔,但可能會帶佢去後台。」Miki表示與老公賭兒子會先叫爸爸定媽媽:「咁我對佢多啲,今朝聽到佢有少少叫媽媽,但我話畀人知,但係冇人信我,啲人就話我諗多咗。」

    (東方日報)

    SHARE