【借醉示愛】激讚阿佘好正 戴耀明北上做男一


    現年45歲嘅戴耀明係TVB綠葉王,入行二十五年,有「御用傻仔」之稱,相信好多觀眾都認得佢,不過就未必知佢叫咩名,但佢女神你就一定識,就係佘詩曼,原來戴耀明更曾向阿佘示愛!


    有報道指,2003年,戴耀明同阿佘拍完《金枝慾孽》做咗好朋友,佢曾同阿佘講,話將來搵到錢要娶佢做老婆,又試過飲醉酒以短訊示愛話好掛住佢,不過戴耀明話預咗阿佘拒絕自己,希望將來可以有機會同佢拍戲有感情線,當係一個回憶。被記者問到此事,戴耀明更大笑:「我哋係好朋友,成日同埋阿戚(戚其義)成大班演員聚會,呢啲係講笑嘅說話,我哋嘅距離係10萬億咁遠,望吓就夠!」佢仲話:「不過阿佘真係好正,有時比男人仲男人,但係有時佢又好女人,性格又爽直,佢真係數一數二嘅珍品,難得一班朋友咁玩得,真係好難得!」


    而家感情方面,佢同拍拖5年嘅圈外女友分手,戴耀明話:「其實分咗手都有一段時間,心情都已經平伏晒,童話故事只會喺劇集裡出現,兩個人相處,唔係淨係話好鍾意就得,有時位置太遠,一定會有好大壓力。」


    感情失意,事業卻得意。報道仲話,戴耀明將會返大陸拍劇做男主角!戴耀明:「今次會同曹查理合作拍一套時裝劇。」咁係咪會北上發展?佢話:「其實真係好好彩,好多謝大家俾呢個機會,我o依家都未有確實計劃,我同公司仲有合約,而且喺大陸又冇經理人,係自由身,所以諗住邊拍邊學,慢慢再決定!」


    報道話戴耀明今次喺大陸拍劇酬勞可觀,拍一組戲已經等於喺香港兩、三個月人工,佢就話:「始終上面有好多電視台,唔係好似香港得一間,變咗需求自然大,喺綠葉演員嚟講,我已經算平,好似同一個級數,出得嚟認得個樣,起碼有四、五萬一組,就算嗰啲企喺皇帝身邊嘅太監,都有兩、三萬一組,我只係中位價。」

    (蘋果日報)

    SHARE