【蕭正楠都唔擔心﹖】黃翠如叫大家放心:我會負責任

    藝人黃翠如出席時裝品牌活動,對有傳她和男友蕭正楠會在街市魚檔拍婚照,以向翠如爸爸曾經在街市賣魚捱出頭作致敬,翠如說:「傳結婚好過傳拗交,我覺得好Sweet,相信屋企人睇到都好開心,其實屋企係喺街邊小販賣魚先,之後穩定啲先入街市嘅。(明年年中結婚?)未有計劃,(如果影結婚相想點影?)未諗,每個人都要尊重自己嘅出身,係一件光榮嘅事。(考慮吓喺街市影?)要問吓爸爸,佢同幾個街市好熟,問吓啲菜檔豬肉檔得唔得先。(幾時影?)好尷尬,冇傳分手同拗交已經好好,你哋鍚住我。」她直言女仔經常講結婚會怕小器,又笑謂怕讀者會聽到悶,故不禁欲言又止。

    翠如笑言估計爆料者是由好熟識她,以及好愛鍚她的人,故可能是她爸爸或家中愛貓,她又直言自知到這年紀要結婚,開自己玩笑說:「你哋唔使為佢(男友)擔心,我會負責任。(蕭正楠話等你做主動求婚?)佢都話我性格係咁。(你幾時向蕭正楠求婚?)唔好畀壓力我,等我認真考慮。」

    (東方日報)

    SHARE