【心心好多頭髮又超大力!】原來係因為關心妍佗B時食⋯

    歌手關心妍出席Moiselle時裝騷,她表示女兒一日未上學前班,她也不想工作:「囡囡依家一歲兩個月,我出嚟之前都要安排好晒佢食飯同沖涼,佢八、九點瞓覺,我先開始自己嘅夜生活。依家一、三、五陪囡囡上Playgroup,一齊學三文兩語,我都幾Enjoy,而且可以見到佢個性格。(囡囡同其他小朋友相處成點?)佢未係好識同其他BB溝通。

    不過老師好鍚佢,囡囡又識飛吻同好識電人,啲人都好鍾意佢,又問我點解囡囡咁多頭髮,以為我畀啲生髮水佢搽。不過我懷孕嘅時候食好多菠菜,所以佢好大力同多頭髮,佢大力到可以拉咕𠱸個扣,佢好鍾意做嘢,我培養吓佢做家務,佢真係好似大力水手咁食咗大力菜。」

    提到網民大讚其女兒是小美人,關心妍稱不要這樣讚她,又指老公對女兒很嚴格,免她養成公主病,她說:「佢好擔心個女,見到有男仔BB想掂個女,就話要望住,我估個女將來都要讀女校。」

    (on.cc東網)

    SHARE