【陳禛Fans有福啦~】陳國邦畀囡囡出鏡

    藝人陳國邦與女兒陳禛為奇妙節目《冇大冇細》錄影,首次孖住囡囡做主持的他,表示兩年前太太羅敏莊曾帶同陳禛拍節目,由於陳禛僅得兩歲多,故過程間經常出現真性情,如發脾氣及哭泣。

    但現時女兒已長大,亦累積不少演出經驗,懂得控制情緒,更謂:「頭先同佢講定一陣會問佢問題,跟住陳禛喺耳邊問我使唔使Rehearsal一次,好搞笑。」

    陳國邦表示,甚少機會自己一個帶埋阿女出街,多數都係一家人行動,而於訪問期間,陳禛不時整蠱作怪,又扮鬼臉,非常可愛,問到喜歡跟爸爸還是媽媽去玩?陳禛非常醒目謂:「我想爸爸、媽咪一齊去西貢同我打鞦韆。」

    陳國邦話阿女雖然有表演慾,但係都需要慎重考慮先至會俾佢加入娛樂圈:「生活節目可以,但演戲就未必,爸爸係演戲,媽媽唱歌,我哋唔係一般家長,因為我哋知道工作環境,我驚我對演出水平嘅要求比導演仲高,相信唱歌較容易實踐。」

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE