【ABO新生兒溶血症】侯佩岑終於可以抱B囝返家:感恩再感恩!

    台灣女星侯佩岑喺今個月初於自己社交網站宣佈第二胎B仔早產,而且一出生就證實患有ABO新生兒溶血症,需要轉往台大新生兒加護病房,幸好經治療後,已經喺當日出院。

    原來B仔離開台大後,同媽咪侯佩岑轉咗去禾馨民權婦幼診所,一來可以有兒科醫生睇住B仔康復進度,二來又有人照顧坐月嘅侯佩岑,而今日,侯佩岑再度更新社交網,佢話囝囝昨日滿月,而且母子都可以出院返屋企,侯佩岑留言感謝醫護人員嘅照顧,仲話:「再次感謝所有偉大的醫護人員,多虧有您,我們才能夠把孩子帶回到身邊,緊緊的抱着,所有的所有,盡在不言中……感恩再感恩。」

    侯佩岑貼咗一張同囝囝額頭貼額頭嘅相,佢留言話:「寶貝,謝謝你來做媽媽的兒子,謝謝你的勇敢和努力,就像護理師阿姨說的,親愛的小勇士,謝謝你披荊斬棘的渡過難關,回到媽媽的身邊。」另外,佢再貼多咗一張相,係B仔握住媽咪手指,侯佩岑留言講番囝囝所患嘅新生兒溶血資料,仲叫啲準媽媽唔使太擔心。

    最後侯佩岑貼咗張囝囝小腳板印,並代囝囝留語致謝:「感謝溫暖的禾馨醫療團隊,謝謝叔叔阿姨們照顧我和媽媽。」又cute又sweet!

    祝BB健康快樂咁長大啊!

    (蘋果日報)

    SHARE