【攬住梁浸浸爆喊】鄭希怡承認教女失當:唔應該做都做埋

    鄭希怡(Yumiko)帶同囡囡梁子柔(梁浸浸)拍攝親子節目《不可思議的媽媽》。

    在節目,梁浸浸中可能因不習慣陌生環境,加上首次跟媽咪單獨出外旅行的關係,令她情緒變得不穩。

    平時乖巧的她,除特別黐身外,又不停扭計及喪喊,雖然Yumiko又呵又氹,出埋手機充電線「催眠法」氹女兒上床瞓覺,更用果汁、手機及毛公仔逗女兒收哭聲,可惜全告失敗。

    Yumiko都投晒降,最後更無奈到抱住大哭的囡囡,一齊在鏡頭面前喊,相當可憐。

    由於Yumiko欲用手機分散囡囡注意力,望囡囡可平復不安情緒,但有網民質疑她任由囡囡沉迷玩手機,教女不當。

    Yumiko接受媒體訪問時,承認用手機氹女兒方法不對。

    「平時喺香港係好少,亦唔鍾意畀佢睇電話同iPad,但為咗安撫佢,唯一呢個唔應該做都做埋,所以我都覺得自己係唔啱嘅。」

    她補充其教女方法屬非主流,認為每個人都有不同方法照顧小朋友:「我覺得最緊要係方法啱自己小朋友,我想做囡囡一齊成長嘅朋友。」

    至於她在節目中湊女湊到喊,Yumiko則說:「我好少喊,但嗰一刻忍不住,自責畀唔到安全感個女,搞到個女要喊住要返屋企。」

    (on.cc 東網)

    SHARE