【狄娜支持囡囡變性 】恬妞:為甚麼要區分是女兒還是兒子﹖

     嚟到二十世紀,中西文化界線開始開始模糊,喺文化相互影響之下,大家睇嘅世界都唔同咗,女性唔再局限於只能喺屋企做賢妻良母,職業女性亦更受重視;男性可以化妝,女性亦可以作中性打扮。

    在這性別界線相較以往冇咁嚴謹嘅世界之下,其實娛樂圈中唔少星二代都喜歡中性打扮,當中甚至有人認為自己男心女身,決定要做變性手術。狄娜獨女馬天如,十幾歲開始有變性之念,結果在25歲完成心願,變成男兒身。

    「奇女子」狄娜,1968年為丈夫馬益彰誕下女兒馬天娜(根據狄娜英文名Tina而改),72年離異。狄娜常說女兒天娜遺傳了其美貌及才智,年幼便被送到瑞士貴族學校讀書,學懂了六國語言,甚至成為富豪第二代的追求對象。不過天娜自小已喜歡作男性打扮,更表示長大後要保護母親。

    馬天娜25歲時接受變性手術後,改名馬天如。之前狄娜花了11年時間,跟女兒討論女性的好處,到最後還是尊重她的決定,狄娜說:「若時光倒流,我仍會傾盡全力去勸女兒不要接受變性手術,但她有這份勇氣,我很佩服她。」

    一次訪問中,馬天如憶述謂,變性之前,曾與男仔拍拖,因為當時讀女校,個個同學仔都有男朋友,自己都想試下,不過最終佢都係決定做變性手術。馬天如又謂,感謝母親狄娜不止沒有阻止她接受手術,還一直在身邊支持,令馬天宇無悔這個決定。

    08年,狄娜還親撰《從母到友》一書,細述母女相依為命點滴。當年已屆62歲的她,在自序中感謂大半生為了國家大事,從沒閒暇跟兒子談及兒時點滴:「現在,媽咪有點急了,媽咪的年紀開始老了,還能有多少時間給你講『真實的故事』……於是,拿起筆來給你寫下書的第一頁,不論何年何月,媽咪在與不在,這本書將會陪伴着你。」狄娜於2010年3月31日離世。

    講到星二代中鍾情中性打扮嘅仲有恬妞阿女「彤彤」,其實佢幾年前已經已咗名,由原本嘅朱曉彤(彤彤)改為叫做朱宇豐(Spencer),外型亦變得好男性化。之前更傳出Spencer同大陸演員葉青拍拖,不過拍拖冇耐就分手,身為媽咪嘅恬妞,曾經喺訪問講過阿女嘅性取向,佢話:「有過掙扎,但後來想通了,她是我的孩子,為甚麼要區分是女兒還是兒子?她愛誰,我就愛誰。」

    最後仲有王菲嘅大女竇靖童,喺北京出世嘅竇靖童,自幼就已經好獨立,仲得到父母嘅優良遺傳,喺音樂上好有天份,啱啱出咗專輯,歌曲以英文為主,上年更以《七月與安生》主題曲入圍金馬獎原創電影歌曲獎,更因為形象一向比較中性,竇靖童同大陸女星周冬雨及日本女模女原希子傳過緋聞,不過,上個月竇靖童就喺微博上傳咗一位男子嘅相,令人懷疑佢想公開戀情。

    (蘋果日報)

    SHARE