【點忙都會二人世界】陳豪:我好尊重夫妻關係

    陳豪近日到商台宣傳,講到近期圈中不少型男都操肌變大隻佬,佢就自己只係初級,要操到中級先至會收手,希望再大隻啲,練多啲肌肉,仲會親子做運動。

    陳豪話:「阿仔會叫我騷肌肉佢睇,我就指住話係老鼠仔,第日會去咗你度,跟住阿仔仲扮老鼠仔。」

     

    「平時會同小朋友做運動,踢波、游水都玩吓,大仔就比較文靜,鍾意睇書,三個小朋友性格各有不同,二仔最似我 ,大仔似足媽咪,連胎印都同媽咪右腳同一位置,囡囡就好獨立,集合我同太太,好彩三個小朋友個樣都似媽咪,似Daddy就好大鑊喇。」

    提到佢有份主演嘅《使徒行者2》, 陳豪話自己返到屋企好繁忙,要照顧小朋友,等佢哋瞓晒覺先可以食飯,唔得閒追劇。

    問佢同老婆係咪少咗二人世界,陳豪話:「我好尊重夫妻關係,我哋會抽時間做呢樣嘢,計劃每年一次二人世界旅行,另一個係family一家人旅行,不過暫時要籌備二仔入學,未得閒計畫二人世界旅行。」

    (on.cc 東網)

     

     

    SHARE