【楊采妮孖B已經識翻身】同城城小公主做老友

    楊采妮(Charlie)、馬詩慧、林煒珽同陳嘉容等,噚晚喺中環出席la prairie活動,Charlie自結婚誕下孖B後已定居新加坡,噚日再次快閃嚟香港出席活動,佢話:「BB六個月大,因為仲餵緊人奶,都唔會離開太耐,我都想訓練佢哋坐飛機,先試吓短途,因為新年想帶佢哋去台灣探太太婆,要搭5個鐘飛機。」

    Charlie話孖B已經識翻身,好好玩,嚟緊返去會同佢哋練吓爬同游水:「佢哋完全唔同性格,好得意,可能喺肚入面已經知道大家係兄弟,依家一瞓埋一齊弟弟會捲去哥哥度,哥哥又好似大呀哥咁,我依家都瞓唔夠,但好值得。」問到會唔會追女?43歲嘅Charlie就話年紀大,唔會考慮喇:「唔生嘞!最主要都係年紀問題,佢哋兩個已經有伴,我會唔捨得抱住個女唔抱兩個仔。」

    至於Charlie幾時復工?佢就話都有戲癮,但都唔能夠太長時間離開,所以等小朋友一歲後先考慮,問到會唔會考慮做真人騷?Charlie就話:「我兩個真係唔敢想像!依家喺屋企日日都真人騷,自己影佢哋。」

    提到好友郭富城榮升爸爸,Charlie就未探BB,但就好戥佢開心,佢話:「相信個女一定好靚女,跳舞好叻。」

    咁會唔會帶BB見面對親家?Charlie笑道:「親家就唔好嘞,我有兩個,可以做老友,我同Aaron講要好好enjoy,因為BB大得好快,希望同太太好好體驗。」

    (蘋果日報)

    SHARE