【面對種種傳聞】王浩信親身回應:唯一對唔住老婆嘅係…

    面對種種是非、偷食、分居傳聞,今日王浩信單拖到旺角出席品牌活動時,一次過回應。

    今日有報道稱王浩信私底下仍然喜愛夜蒲,經常同幾個人夫一齊行事,其中有兩人仲係「鐵腳」,號稱「三劍俠」,據知有人夫仲係電視台員工嘅另一半,而且呢啲已經係公開嘅秘密。

    王浩信中午出席活動時,對於「三劍俠」傳聞,他稱:「我依家冇朋友0架喇,時間都花喺個女身上,同太太依家最重要係幫個女搵小學。我啲朋友都知道。」王浩信稱,同太太陳自瑤感情一啲問題都冇,亦都冇分居,而且鄰居可以做證。

    至於有報道指同太太陳自瑤就生BB未達成共識,王浩信就稱:「其實我真係鍾意小朋友嘅,但真係唔係一件小嘅事,希望唔好為任何人帶來壓力,大家都忙緊,都唔係啱嘅時候(生BB)。」

    至於同蔡思貝被爆book房鎖埋門打邊爐事件,王浩信都係形容為「真係勁無奈」,「因為《踩過界》嗰邊都係成班人約出嚟,同埋監製、成班演員一齊睇成果,係正常事,希望唔好將我哋一番心血蒙上呢啲污點。」「我同幾位(指劇中女角,包括蔡思貝等人)都係好拍檔,唔好傷害到其他人。」

    咁同蔡思貝可有如爆料者所指、Book VIP房兩人共處一室閂埋門打邊爐?王浩信稱;「梗係冇啦大佬!點會咁做呀依家?冇理由咁傷害我自己,完全冇啲咁嘅事。去VIP房都係同屋企人。」問到太太陳自瑤可有為此傳聞不開心?王浩信話:「尷尬囉,都怕身邊人擔心。都明白傳媒同artist係好朋友關係。」

    問王浩信點解成日都有呢啲傳聞?他稱:「我哋係少放合照,亦都少一齊出席公開活動,可能見到啲字眼就去揣測啦。我唔係一個鍾意攞屋企嘢嚟分享嗰啲人。我哋完全冇問題。」

    咁陳自瑤稍後會否現身澄清?王浩信表示佢今次講完之後唔會再回應,而且太太都忙於做嘢。傳媒再問兩人關係是否全靠女兒維繫?王浩信即稱:「梗係唔係啦!目前要俾囡囡更好嘅成長同學習環境。」傳媒再問王浩信是否曾做過對唔住太太嘅事?他斬釘截鐵謂:「完全冇,唯一只係冇時間喺屋企陪佢,因為要工作。」對於有報道指兩人已分居?王浩信稱:「真係冇搬走,有錢搬走都買咗樓先啦。」又說:「今次出嚟交代真係好認真0架,希望大家俾啲空間我,唔好再搞我哋喇!」

    (蘋果日報)

     

    SHARE