【蕭潤邦:2個去、4個返】帶江若琳去泰國旅行慶生

    江若琳(Elanne)30歲生日,日前「生煎包王」男友蕭潤邦(Oscar)早已帶她到泰國展開六日慶生之旅。

    Oscar接受媒體訪問時,形容此行目標是餵飽女友:「佢(Elanne)為咗之前個演唱會乜都唔食得,我都唔食,我忍得好辛苦,其實一完咗騷,我都想立即帶佢走㗎啦。」

    問他如何餵飽女友,他謂主要是兩個人着住拖鞋周圍食。

    「我哋有一餐,兩人食咗四碗麵、一碗湯同一碟飯,好勁,另一餐食咗三碟豬腳飯,連啲泰國人眼神好奇怪,點解我哋可以食咁多嘢呢。」

    問兩人如此恩愛,可會兩個人去三個人返,他直認:「係四個人返至啱,佢本來100磅,依家變200磅,我就食到變咗300磅,四個人重量,飛機未必載我哋,可能超重。」

    壽星女Elanne被問到有何生日願望,她冧爆說:「好開心,覺得唔係自己一個人,有一個咁搞笑嘅人喺身邊,我經歷過咁多嘢,都冇乜大志,冇話要咩目標、做啲乜,冇咩生日願望,最緊要開心同健康。」

    (on.cc 東網)

    SHARE