【楊怡呻唔夠浪漫】謙謙即補鑊合體!

    楊怡同羅仲謙呢對姊弟戀,拍拖5年終於喺舊年修成正果,喺英國古堡結婚。

    不過婚後兩公婆努力搵錢,唔好話造人,見過面都難,卒之搞到老婆楊怡扭計,早排喺微博大呻老公唔再浪漫。

    老婆詐型,謙謙即刻識做喺微博貼夫妻合照,仲留言:「當傻瓜遇上天使!」

     

    要o氹老婆大人,貼張相梗係未夠,其實謙謙一早有安排,噚日楊怡就喺微博貼咗條短片,片中佢風騷話飛機就起飛,到咗目的地先開估話俾大家知,自己去咗邊,臨尾仲附加佻皮單眼嘟埋嘴,又hashtag「amazing day」同「amazing trip」。

    啱啱楊怡就喺IG中開估,原來佢同謙謙去咗波蘭旅行,除咗兩公婆,仲有單拖嘅袁偉豪、郭晉安同周麗淇。

     

    不過一心想喺IG開live嘅楊怡佢哋,就不停喺片中,大嗌自己唔識開live,成班人雞手鴨腳手忙腳亂嘈喧巴閉(但明明開緊live㗎其實),楊怡又晒命話自己老公謙謙其實都好想開㗎,但IG只係follow佢一個,唔知開嚟仲乜,不過因為謙謙唔知整咗咩setting,所以開唔到咁囉!

    原來今日同時係佢哋結婚一周年!

    結婚一年點慶祝?楊怡今日就喺社交網上載咗張同謙謙Sweet到爆嘅合照,相中兩人深情對望,謙謙一隻強而有力嘅臂彎攬實楊怡,真係好閃呀!阿怡留言:「Our first wedding anniversary️.Thanks for being in my life.」(我哋第一年結婚周年,感激你喺我生命裏出現。)而謙謙都好識做,冧爆咁話:「一年後的今日️,老婆!多謝你!愛你!願你一世平安快樂!」網民都祝佢哋一周年快樂要永遠幸福快樂下去咁話!

    (蘋果日報 / on.cc)

    SHARE