【戴口罩遮樣】王浩信被爆直闖蔡思貝香閨 短敘兩粒鐘

    日前《蘋果》爆料指王浩信同女拍檔闢室鎖門打邊爐,事後蔡思貝承認有同人夫「去滾」,但強調係成班人一齊。而王浩信老婆陳自瑤(YoYo)就一直冇回應,亦冇幫老公講好說話,只係留言話:「你若想得到這世界最好的東西,先得讓世界看到最好的你。生活從來不會虧欠誰,它給你一塊陰影,必會在不遠處撒下陽光。」今日再有報道指王浩信曾上蔡思貝屋企短敘……

    王浩信事後亦澄清完再澄清,但今日再有報道爆料,影到佢「東窗事發」之前,離奇地駕車到蔡思貝位於北角的健威花園寓所短敘。不過報道未有清楚交代拍攝日期。報道指,已經同麥秋成分手嘅蔡思貝,半年情已搬去北角上址。一晚七點幾,王浩信駕駛其白色Audi,直入健威花園停車場,然後上樓,故「估計」係搵蔡思貝。報道指王浩信在健威花園逗留約兩小時,離開時戴口罩遮樣,又頭耷耷防被認出,疾駛而去。

    (蘋果日報)

    SHARE