【入有線月薪7千】黃翠如入行13年:經常懷疑自己

    13年前,啱啱大學畢業嘅黃翠如,喺廣告公司搵到份工,因緣際會結識到現時係大台高層嘅余詠珊,亦因為咁,妹妹仔就無心插柳入咗娛樂圈。余詠珊入有線,翠如入有線做主持,余詠珊入大台,翠如入大台做花旦,更成為大台最高曝光率嘅女藝人之一。

    睇番翠如嘅事業運,真係唔使麥玲玲,都知佢平步青雲,事實有幾多大台姐仔,賠上青春精力夢想,都未能坐上女一之位,偏偏翠如BB一入大台,配角都唔使做,直接喺《心路GPS》登上女一之列。至於家庭運同愛情運,老竇黃永華間建築公司舊年喺港交所上市,同男友蕭正楠見少日都話唔得。喺旁人眼中,黃翠如少年運行得比人順暢,不過原來13年前,翠如BB都曾經迷失過、挫敗過。

     
    噚晚,佢就喺fb留咗篇感言,以自己做借鏡,勉勵大家,只要無忘初心,總會發現面前有自己一片天空。
    翠如BB留言如下:「剛剛十三年了。
    我是由娛樂新聞台出身的。
    那時,月薪由七千做起,一班剛畢業的人,穿上借來的名牌衣服,影了一張好像有點型格的合照。
    十三年前的自己,或許你經常懷疑自己,覺得自己所做的事情不是特別出色,但你不用覺得寂寞,因為十三年後的你,也是有同等的懷疑。但只要努力,保持初心,不要計較地默默地走,你也會有自己的一片天空。
    更加重要是,即使跌倒,沿途風光其實也不錯。
    為你打氣,黃翠如。
    也為各位打氣。」
    加油呀翠如BB!
    (蘋果日報)
    SHARE