【16年不離不棄】肺腑之言超感動!吳浩康聽到眼濕濕

    歌手吳浩康(Deep)為12月10日在九展舉行「吳浩康LISTEN TO DEEP LIVE 2017」舉行記者會。他已有8年未開大型演唱會,感激公司上下都來撐他及信任他。

    問到女友李昭南(Michele)會做嘉賓上台合唱,Deep說:「唔敢亂咁搞佢,佢有佢嘅音樂發展,唔想影響佢止係阿Deep嘅女友,對佢唔公平。」

    Deep在英皇16年,過去所犯的錯失公司仍對他不離不棄?Deep坦言:「公司對我已經係超越咗一間公司對藝人嘅關係。」

    經理人霍汶希(Mani)亦上台給Deep打氣,肺腑之言令Deep眼濕濕!

    Mani台上說:「Deep經歷嘅高低起跌,我身為佢經理人係好深刻。」Deep愧疚說:「 你最肉酸嘅相都係我帶挈你。」Mani謂:「衰嘢,唔好嘢,唔好再講啦,每個人都有錯過, 冇人可以放逐你,只有你放逐自己, 你行好你嘅路,全英皇上下都會支持你,你下一站就係紅館。」

    Mani又謂:「我覺得佢錯失咗黃金機會,但唔緊要佢仲好年輕有佢本錢。」又望着Deep說:「你知你呃過我啦,仲唔止一次,但我覺得今年阿Deep成熟咗好多,人有成長就有經歷。 前幾年Deep媽咪離開咗,Deep有日同我講『家姐,我好後悔,媽咪喺度嘅時候我冇好好表現畀佢睇,亦冇畀到幸福佢。』」

    Deep聽到Mani憶述當年話即時眼濕濕。Mani即鼓勵Deep叫他做好工作,因他的母親會知道的。

    (on.cc 東網)

    SHARE