【逆齡係遺傳?】張彥博撞跌嫲嫲致斷骨超內疚

    今天(5日)踏入37歲的張彥博最近雖然忙於拍攝無綫新劇《跳躍生命線》,但向來重視家人及節日的他,為了趁中秋佳節向各界送上祝福,早前特意抽空拍攝歌曲《圓缺》MV,更請來已達93歲高齡的嫲嫲客串演出,令整個MV更加充滿愛。

    現場所見,嫲嫲完全不像已經年過90歲,氣色極好的她,不但行動自如,更能精靈地回應博博及導演的要求,又不時與現場工作人員閒聊,既可愛又活潑,看來「逆齡」這個特質絕對有遺傳。

    雖然嫲嫲咁精叻,但博博還是大為緊張,除了趁不用埋位時與嫲嫲聊天外,每當轉場時,他都必定拖實嫲嫲一齊行,場面溫馨。

    談到MV推出未夠一日,即獲不少粉絲大讚感動,博博笑言自己拍攝時亦不無感動:「我拖住嫲嫲一齊行嗰幕,睇番Playback,見到嫲嫲嘅背影,我都好感動。因為我細個係爺爺嫲嫲同姨婆湊大嘅,所以同佢哋Close。好記得大概六歲嗰陣,有次做完節返屋企時,我撲上嫲嫲嘅背脊度想佢孭我,不過因為我太肉緊,竟然撞跌咗嫲嫲同搞到佢斷骨,但嫲嫲從來冇怪過我,而我後尾知道好大件事,所以內疚咗好耐。自此,我就更加珍惜嫲嫲,因為我知道佢係最錫我嘅人之一。」

    博博又笑言嫲嫲後生時十分靚女,是男生們典型愛追求的窈窕淑女。而嫲嫲接受訪問時,亦大讚阿博重親情兼孝順:「我哋都知佢好忙,成日冇覺瞓,但只要佢得閒,佢一定會返嚟同我哋食飯,就算幾咁趕都好。」

    (on.cc東網)

    SHARE