【蘇永康超緊張】Jazz出世兩日就搵定升學章程

    藝人蘇永康自榮升爸爸之後,有仔萬事足!他接受ViuTV 《Interviu》節目主持廖嘉輝訪問時談及湊仔樂事,更即場示範換片餵奶!同時也大談多位前輩歌手在事業上對他的啟迪!

    蘇永康話已將家庭放喺人生的首位​,他坦言:「太太Anita嘅愛不但令我決定再婚,更由冇生育計劃都願博一博!因為太太認為有小朋友先至係完整家庭!點知真係博到,小朋友係上天給我嘅好禮物!」康仔仲話:「之前阿仔未戒飲12點夜奶都係我親自餵!」

    提到教育囝囝,蘇永康不知道自己會否是「虎爸」,不過卻很緊張兒子Jazz的將來,早在兒子出生第二天就叫朋友拿海外升學章程來參考。至於會否想到兒子將來像他一樣玩音樂?他說:「 睇我BB目前嘅發展,我相信唔超過三歲就知道 !我Feel到 Jazz對音樂有感覺!」

    另外,近期他推出首張HIFI大碟,翻唱80年代歌曲,蘇永康話很愛唱別人歌曲,當年前輩羅文、梅艷芳對他有很大影響,今日他注重打扮,就是從前輩身上學會,明白歌手的造型、服飾配搭非常重要​,​前輩對工作的熱誠及認真的態度​,對他​是​一生受用。​​

    (on.cc東網)

    SHARE