【好彩虛驚一場】陳慧琳試過「怪位」生瘡

    陳慧琳(Kelly)出席關注乳癌活動,表示自己每年都會做身體檢查。

    「我係比較敏感,有少少唔妥就會Feel到,就會問朋友有冇呢個情況出現,如果持續落去就會睇醫生。」

    被問到有冇試過係虛驚一場自己嚇自己,Kelly:「有試過呀!」Kelly又謂試過在奇怪位置生瘡:「唔係喺塊面,總之喺啲怪位生瘡。」

    她亦表示較注重面部:「因為要上鏡,但裏面都重要,入面都反映到面部,五臟六腑都緊要。」

    問到平時有否補身,她說:「飲啲湯水,生完係咁補番,依家間唔中飲吓,但唔敢飲太補,會生瘡。」

    問到老公可都注重身體健康?Kelly謂:「佢絕對唔注重,我都逼唔嚟,只要佢身邊朋友有咩發生佢就會驚,所以我講冇用。(佢會定期檢查?)冇呀,佢唔妥先會檢查。」

    Kelly就話擔心老公會傳染畀兩個仔:「不過佢都真係好勁,我哋全家病晒佢都冇病,係幾壯,所以我唔擔心佢,通常個仔有病,第一個就會係我病。」

    (on.cc 東網)

    SHARE