【模範夫妻結婚16年】張智霖:遵守承諾最浪漫

    近年不少明星帶同子女一同拍攝真人騷,問到Chilam又可會考慮,「其實都有邀請過,但始終係時間問題,佢係學生要返學好難就時間。」但要出鏡又可會接受得到?「我諗佢自己都未必接受到,哈哈哈…佢好怕羞。」魔童偶然會出現在Chilam的自拍影片,都是表現得活潑好動,但原來面對外人卻是怕羞仔一名,「喺屋企係一個安全環境嘛,自己喺到玩就ok,但如果要面對咁多人我覺得佢未必可以好似其他小朋友咁自在,佢都係怕羞。」

    近年不少星二代都加入娛樂圈,魔童年紀輕輕已經遺傳爸爸媽媽的優良DNA,連老婆靚靚都曾大讚囝囝靚仔,問到若果魔童將來想入行,Chilam又有何看法,「其實做藝人都係其中一行,但聽講呢個世界仲有72行,每一個小朋友都有好多可能性,所以我唔會成日著眼於佢究竟會唔會入行,呢個行業好細,世界好大。」

    Chilam與老婆靚靚是圈中的模範夫妻,結婚16年依然恩愛,更不時於網上放閃 ,不過Chilam就強烈否認自己是浪漫的人,「我真係唔係,有時都會被投訴話唔夠浪漫。」不過聽到他說出對浪漫的定義,其實就已經足以冧爆,「浪漫並唔係在於品質,時常要送嚟送去,送嚟送去但係你成日都出去沾花惹草都係冇意思,反而我覺得係一個遵守,或者叫做keep住一個promise係最浪漫嘅一件事 。」靚靚有要求你做什麼浪漫的事嗎?,Chilam笑說「咁就實在太膚淺喇!」

    Chilam早前過了46歲生日,身為美魔男的他無論皮膚外貌身形,依然保持得非常好,這次受訪時因為拍戲而留鬚,更多了幾分男人味,對於衣著打扮,Chilam表示私下愛輕鬆,「喺工作上我都有要求,每次出嚟希望都符合到要去嘅場合,但私底下就盡量輕鬆,平時已經好dress up,私底下就盡量casual平衡番自己生活,平時又咁行,做嘢又咁行,我唔係想要咁嘅生活。」

    (蘋果日報)

    SHARE