【希望囝囝遺傳喜歡異性基因】黎諾懿:呢方面我比較傳統嘅

     演員夏文汐、林夏薇、黎諾懿及黃長興等現身尖沙咀,為無綫新劇《逆緣》拍攝舞會戲份,現場衣香檳影。劇組特意為夏威文汐訂造鮮紅露背晚裝,相當搶鏡!夏文汐透露今次拍劇簽約時講明每天拍攝12小時,但曾試過有次凌晨收工,翌日早上便要開工,令她頂唔順,要和監製溝通,而監製最後亦取消該個通告。

    夏文汐一早睇中黎諾懿

    夏威文又主動大讚劇中的老公黎諾懿:「能夠同全無綫嘅最靚仔演員合作,我拍得好開心。」她笑言於美國生活時很喜歡追睇《愛·回家》,早已獨具慧眼睇中黎諾懿:「我幾叻,識睇有潛力嘅演員,當年都係我睇中方中信及黃秋生拍佢哋嘅第一部電影。當年秋生好靚仔,估唔到依家變成咁!」她又打趣指自從黎諾懿跟她合作後即爆紅:「幾快就推出《燦爛的外母》呀,我都追嚟睇,真係幾好!」她表示本月16號待《逆》劇煞科後,自己會先到上海小住。

    林夏薇示愛從未食檸檬

    之後黎諾懿孖住林夏薇受訪,一身黑色禮服打扮的黎諾懿自爆請薇薇「食檸檬」:「劇情講佢以為我會請佢跳舞,其實我係請Pat姐(夏文汐)跳咋。」他指4年前曾為舞蹈比賽苦練舞技,雖然如今略有生疏仍夠用。問到現實生活中可試過鍾情年紀較自己大的女性?他抵死謂:「我老婆囉…講笑咋,真係未試過,反而試過有同性求愛。我咪同對方講『依家暫時唔會住,未來嘅嘢好難講』,同呢類朋友相處好舒服嘅。」他又笑言希望兒子遺傳到他喜歡異性的基因:「呢方面我比較傳統嘅。」而薇薇則表示私底下未試過被人拒愛:「因為我會好小心,有把握同鍾意先至會主動少少。(老公呢?)兩情相悦囉,我哋自然發展。」

    SHARE