【未講得住﹖】柏豪孖老婆現身 周太肚凸凸:睇落最少有咗4、5個月

    下個月就33歲嘅周柏豪,喺舊年11月唔聲唔聲同拍拖超過10年嘅女友Stephanie秘密喺布吉結婚,做咗人夫嘅周柏豪,婚後依然低調,柏豪曾經話過:「我一直想好好保護我的家人,不被我的世界而影響,對,她是周太,是最好的,我會繼續好好的保護她。」

    喺今年5月,周柏豪接受周刊專訪曾經講過,未有為計劃為呢個二人團隊增添成員,佢話呢個時間同屋企人有共識,想放多啲時間工作,為自己打好一個好啲嘅基礎,雖然未有特別計劃,但係佢哋都好鍾意小朋友。

    之不過有啲嘢如果係命中注定,點走都走唔甩,日前有《蘋果》讀者張小姐,佢透過《蘋果》嘅「爆相爆片」捕獲人夫周柏豪同埋老婆Stephanie,仲有一班同事喺觀塘嘅麗東酒店食lunch,本來兩公婆食lunch真係冇乜出奇,但係讀者話見到周太肚凸凸疑似有喜,胃口仲好好咁話。讀者張小姐話:「嗰日大約下晝2點半左右見到佢哋,食到差不多4點先埋單走人,我見佢太太一邊食嘢,一邊同柏豪傾偈,反而柏豪就冇乜食嘢,多數係聽老婆講嘢。可能因為嗰陣係lunch時間,所以有啲避忌,走嗰陣都係前後腳咁傾計,唔算好親密。」佢仲話:「雖然嗰日周太著住件鬆身恤衫,但係起身嗰陣見到佢肚凸凸,睇落最少有咗4、5個月。」

    對於老婆被指疑似大肚,柏豪接受周刊電話訪問否認做老竇:「唔係喇,可能佢着啲衫大大件件,o依家潮流係興所有嘢都大件嘛。」問到老婆係咪幸福肥?佢笑晒:「幸福就梗啦,但肥咗就唔係好覺,所以冇咁嘅事,多謝大家關心。」有冇計劃幾時造人?柏豪表示:「做好自己嘢再諗,呢啲真係要睇緣份。」柏豪坦言自己冇乜時間喺香港,每個月都要返大陸做一至兩場巡唱,o依家又拍緊電視劇《再創世紀》:「真係想爭取多啲時間做好工作先,令到日後所有條件、環境都更加紥實先進行呢樣嘢。」係咪要儲吓粉奶錢先?佢話:「係喇!奶粉錢又儲,乜嘢都要儲,唔心急生BB,反而心急追《使徒行者2》,哈哈!」

    (蘋果日報)

    SHARE