【剛過40歲生日】切十幾粒子宮肌瘤:最大嗰粒有9cm

    劉明軒上月16日剛40歲生日,不時都在喺網上update近況嘅佢,日前仲去咗灣仔利東街喺巨型月亮裝置自拍,不過今日佢忽然喺facebook貼咗幾張相,包括一張瞓喺醫院病床嘅素顏照,仲留言表示切除咗子宮肌瘤:「切除了十數個像太陽行星般的fibroids(子宮肌瘤),雖然是微創,但頭兩天的痛楚比想像中大,比想像中更不適,護士們都告訴我,這其實是大手術呢!What an experience!!!感謝醫生及護士們的悉心照料,其實當醫生護士很偉大!現在總算一切平安。」

    有周刊聯絡劉明軒,佢以訊息回覆:「多謝關心,早幾日入院做咗個微創手術,割除啲纖維瘤,因為最大嗰個都有大約9cm,所以都要做手術。現在正在休息及康復當中。」劉明軒曾於12年閃嫁王傲山,可惜婚姻維持1年便告終,今年6月被傳媒影到同57歲人夫、無綫非執董盧永仁多次短聚,其後盧永仁在facebook貼文,指二人只是生意夥伴,但未有解釋車廂親蜜原因。

    (蘋果日報)

    SHARE