【細佬定細妹﹖】麥雅緻一次過開估:同小豆出世時差唔多

    藝人張頴康太太麥雅緻(Angie)剛剛公開了大肚寫真,呢頭講完今朝就生咗喇!本來10月31日預產期的麥雅緻,BB已經搶閘出世,張頴康同麥雅緻早前一路都唔肯講BB性別,今日終於揭盅係仔仔嚟㗎,湊夠「好」字,恭喜恭喜。

    張頴康接受周刊訪問時,開心地透露老婆開刀生產,並說:「仔嚟,七磅幾,同小豆出世時差唔多,心情當然係好興奮,但因為太太啱啱生,依家最緊要照顧太太先。」問到有冇感動到喊,張頴康說:「見到BB當然有喊,我同Angie都好眼淺,我哋聽見BB喊聲,已經忍唔住,Angie係咁流眼淚,好感動。」他又表示太太會餵人奶,有咗第一胎經驗會好啲嘅,呢家畀佢休息陣先,而BB出世後要喺暖箱,所以仲未影到太多相,而Angie爸爸已經飛返香港幫手,Angie媽媽就一星期後到,暫時由他及外父照顧Angie,晏啲會帶小豆嚟睇細佬。

    唔排除意外再生多個

    問到湊夠「好」字係咪就收工?張頴康說:「其實我都係想生2個,仔女冇所謂,依家好滿足喇!收唔收工 老婆決定,佢就一定話收工喇!不過有時意外嘅嘢好難講…哈哈哈哈」

    照片所見BB肥嘟嘟幾有肉地,而好老公張頴康全程陪產,B仔就改名小花生,家姐小豆終於有個弟弟陪佢玩喇,四口之家恭喜恭喜!

    (東方日報)

    SHARE