【第二胎好易見肚】陀B五個月似七個月:冇乜點進補 最緊要…

    港姐出身嘅嘅36歲靚媽麥雅緻同張頴康12年結婚,過咗兩年二人世界,仲有埋愛情結晶品「小豆」o添!多年嚟老公張頴康不時都話想追多個,而今年佢哋成功咗喇,而囝囝「小花生」已經喺早前出世見大家,一家三口再添一名成員,一仔一女啱啱湊成一個好字!

    而麥雅緻喺生B前接受周刊訪問,講到陀第二胎嘅懷孕過程,麥雅緻話:「其實喺群組有好多媽咪都會問,點解會有勇氣生第二個,o依家回望番以前,其實係一個階段,而呢個階段好快就過,因為有咗第一次嘅經驗,喺心理上有啲調節,知道係乜嘢一回事,所以變咗係一個期待,食得瞓得,似家姐就好!」

    麥雅緻今次陀B比上次陀小豆嘅時候身型發福咗唔少,唔好以為有乜嘢進補秘訣,佢話:「聽人哋話第二胎好易見肚,嗰陣我陀5個月好似7個月,可能係身體有記憶,所以有番嗰個位畀BB長大!」佢仲話:「其實真係冇乜點進補,本來有諗過跟餐單食嘢,希望肥胎唔肥人,但係原來係好多困難,一來要跟足,二來我自己比較相信要營養均衡,最緊要知道自己嘅體質同身體狀況,我識啲媽咪為咗想keep住身型,食粟米片同香蕉,我唔想去到嗰階段,好似好辛苦,所以不如唔好迫自己咁緊要,保持均衡就得。」

    如果要講自己嘅情況,麥雅緻好感恩話:「我真係好好彩,冇乜話有好驚險狀況,有啲媽咪會好容易流血、肚痛呀,有啲可能要瞓床,甚至要瞓醫院,所以我自己喺呢方面真係好好彩,只係定期check磅數、血糖,就OK!」o依家好多媽媽都會請陪月,唔知麥雅緻又有冇呢個打算呢?佢就話:「有傾過,怕屋企人辛苦,不過佢哋話唔介意,反而有經驗可以照顧到,老公仲讚自己係專家,可以搞得掂!」

    之不過唔同人有唔同嘅湊B方法,喺呢方面,麥雅緻話發生過唔少蝦碌事:「試過有一次BB半夜喊,唔知佢想要乜,以為喊一定係肚餓,於是咪開6、7安士奶,係咁俾佢飲,嗰陣我個女又真係飲喎,但係飲掃風嗰陣嘔番晒出!」佢又話:「始終係由媽媽嗰肚出咗嚟,開始適應嗰個環境,可能係一個過度期,有陣時啲好朋友俾意見,好似有人叫唔好抱,一抱就甩唔到,但係又有人覺得要抱,變咗會有啲冇所適從,好難去平衡,最後我哋滿咗月堅持唔抱,等佢可以適應,喊攰咗先瞓,不過老公唔敢瞓,怕佢窒息,喺側邊睇住佢,好彩維持咗個幾星期,戒夜奶之後瞓覺時間又長啲。」

    講起餵夜奶,麥雅緻就話原來對佢嚟講係最辛苦:「最初2個鐘一次,慢慢變4個鐘,今次我都會繼續餵,辛苦都要堅持。餵人奶喺情緒方面要自己調節到,如果人人都迫你餵,但係妳係好唔開心好唔想做,其實就真係唔好,因為都幾影響到情緒。」

    (蘋果日報)

    SHARE