【唔會第五嫁】坦誠有拍拖:無論你幾大都要有愛情 

     

    曾經歷四段婚姻的著名時裝設計師、芭蕾舞蹈家張天愛,對愛情仍充滿期盼,揚言藝術家愛情觀特別豐富,但明言不會再婚,她說:「我自私,唔想畀婚姻綑綁自由嘅生活!」

    瀟灑愛情觀

    現主力從事藝術工作,在內地開設舞蹈學校的張天愛(Flora),教導小朋友跳舞,帶給她滿足感:「培育小朋友係我最開心嘅事,冇嘢可以取代,同我一齊嘅Partner要有90%接納我忠於培訓教育呢個理念,所以要做藝術呢行先可以接受到,藝術家愛情好豐富。(依家有拍拖?)有,我覺得人生有愛情係好自然,無論你幾大都要有愛情,但依家唔會再好似18歲時咁,為拍拖、結婚乜都唔理。(會否再婚?)唔會啦!除非有一個好特別嘅原因,可以話我自私,想要有自己嘅空間,結咗婚就冇空間,而且有好多責任要承擔。」

    內地開舞蹈學校

    Flora在舞蹈界40幾年,早前獲芭蕾舞時裝品牌Repetto邀請,設計一系列芭蕾舞裙及鞋,Flora的設計中有一展覽的舞衣更花了三個多月時間設計,靈感擷取自她鍾愛的70位著名芭蕾舞家。8年前她在內地開學校,由零開始至今學生過千,Flora說:「舞蹈學校發展得好好,但就係少咗啲男仔,今次品牌好支持,捐咗獎學金畀我嘅基金會,畀啲比較貧窮嘅男仔,贊助佢哋,始終舞蹈,特別雙人舞一定要有男仔跳。」

    望孫女愛芭蕾舞

    Flora希望孫女與她一樣學芭蕾舞:「佢依家先歲幾,要等大啲先,佢好活躍,希望佢會鍾意跳舞。(生意由佢接管?)太遙遠,第時睇吓佢鍾唔鍾意先啦,開學校其實係好辛苦,要好鍾意先可以做到。」

    (東方日報)

    SHARE