【屋企汪詩詩最惡】甄子丹係屋企係「Yes Man」

    「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩拍拖現身時尚雜誌酒會,透露仔女暫交外父外母照顧。

    講到早前有不少人睇中兩人現年13歲的長女甄濟如能歌善舞,想斟她入行,子丹說:「傾咗幾年啦!唔積極,小朋友仲細,我又冇將個大門打開。」

    詩詩透露女兒有參加學校合唱團及參加音樂劇,又喜歡彈琴。本身琴藝出眾的子丹,表示太太也達8級鋼琴水平,相信女兒亦有遺傳。

    會否覺得娛樂圈太複雜?子丹說:「行行都複雜,行行要自律,睇父母點教同埋佢個人係咪檢點。」

    詩詩表示自己媽咪自細教她們無論去哪裹都不要獨自行事,她說:「因為有時唔係你嘅問題,係對方嘅問題。」

    問到會唔會做女兒嘅經理人,汪詩詩就話「唔想」:「我同阿女關係好好,已經喺屋企做惡嗰個,唔想大家傷感情,爸爸就係『Yes Man』。」

    不過子丹卻說:「太太講就咁講啫!到時可能跟足個女24小時。不過好彩嘅,好多auntie都好錫阿女。」

    (on.cc東網)

     

    SHARE