【自稱Sugar Daddy】魔童受傷!靚靚大鬧Chilam離晒譜

    張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚)出席盆菜晚宴。

    靚靚表示兒子張慕童(魔童)在忙於滑板事業故未有一同到場。她認為應該告發唔做足安全措施的人:「唔明白點解冇戴安全設備嘅人可以入場,嗰兩父子大家都知係邊個啦!」

    問到該家長有否道歉,從旁的Chilam一直點頭沒有出聲,靚靚續說:「個家長話冇人戴㗎!政府應該立例喺公眾設施唔做足安全措施唔畀入。」

    問到囝囝魔童有冇約法三章幾時先玩得,靚靚就話:「佢有應承我做完功課先玩,但依家好醒目,做得叻會搵我,做得唔理想就會搵爹哋。」

    問Chilam是否甚麼都應承,他笑言自己是Sugar Daddy。靚靚立即詐型地說:「我都唔明點解阿仔打畀你,你咩都話好,佢就話媽咪成日話唔好,仲成日同老竇講I Miss You So Much。」

    問Chilam會點補償,他說:「又補?我做錯咩,有得食有得住已經好好。(怕唔怕寵壞仔仔?)我錫得嚟都好有分寸。」

    靚靚反駁他說:「你唔戴安全措施仲話有分寸?離晒譜,跌親條腰骨你就後悔一世。」

     

    (on.cc 東網)

    SHARE