【佗B六個月】官恩娜喊過幾次:無論幾努力都好似永遠做唔好

    官恩娜(Ella )囝囝Garbriel喺10月4日過咗兩歲生日,而Ella懷第二胎已有6個月,雖然已經有第一胎嘅經驗,但係Ella 原來有樣嘢做得唔合格,仲為呢樣嘢喊過幾次添!

    Ella 今日喺IG話,原來自問對老公同個仔照顧得好好,但係曾經做過地獄廚神嘅佢,點都做唔到一份營養晚餐咁話,真係陰公豬。

    Ella 係咁講:「我做左(咗)人老婆同呀媽都有一段時間,自問對老公同個仔照顧都算無微不至!但係有一樣嘢我無論幾努力,都好似永遠做唔好…就是為家人準備一頓豐富好味營養好嘅晚餐…我為呢(件)事都喊過幾次…大住個肚去參加家庭傭工烹飪都係想煮餐好嘅俾老公仔同個仔食!但係我就係冇辦法搞得掂!不過終於搵我嘅救星。」

    原來Ella為咗學好廚藝,參加咗家庭傭工烹飪班但都係搞唔掂,而佢提到嘅救星,竟然係一個網購現成食品嘅網頁,咁咪即係叫外賣?

    (蘋果日報)

    SHARE